pátek 4. ledna 2008

Back to christmas..


Ještě se zmiňme že tu byli bratranci a teta se stýčkem, babička a fido s Klárou a Májou. Jo, zase spousta lidu, ale bylo to fajn ;) bratrancovo polemizování nad tím, že mu bude dvacet a že už život nemá smysl :) že se blíží zkouškové a tak... a ten druhý bratranec měl zase spoustu drbů a informací ohledně vonné tyčinky co mi hořela v pokoji. Pracuje teď totiž frajer v Batawii v ostravském Tescu, tak kdyby jste měli cestu běžte ho pozdravit :)) no a nakonec jsme všichni skončili u FUTURAMY.. jo mám ráda bratrance :) mě vždycky zatáhnou do fajných nových věcí. No a hnedka den na to k nám přijela Josefka :* což byla moc milá návštěva. Hned z kraje jsem ji vzala do naší krnovské galerie ať má nějakou kultůru za 5 korun :) a řeknu vám, že s ní měla ta stálá expozice husitských zbraní co jsou tam celou věčnost, úplně nový rozměr :)) aji v Branticích se jí snad líbilo. Klouzaly jsme na ledě, venčily čoklise, koukaly na futuramu, dělaly si testy :D a seděly u krbu a popíjely.. ou jééé.. akorát jsme se vůbec nefotily :P takže tu místo nějaké její současné fotky dám fotku růžové tkaničky, kterou mi kdysi dala :)) a pak jsme jely do Třemešné, kde už byla jak Darča tak i Domča a rozjely to ve velkém stylu

1 komentář:

Jossie 8D řekl(a)...

ach! moje tkaničky...asi mě dojímá, že je ještě máš :o*