úterý 22. ledna 2008

stále ještě bez vlny..




Hodně to vázne. Jo a všichni víme, čím je to způsobené.. :) Peťa je holt požírač času.. :) ale? přičtěme mu k dobru, že mě dneska pozval na oběd, takže vlastně komu to vadí, že nemám čas? :D
Ve škole nic moc nového.. známky se uzavírají, začínám koukat pomalu a vážně na ten Zlín, ve výtvarce kvuli tomu makám, ale nevím no..
Pawliczce se narodilo další krásné mimi, tentokráte Maruška, tak jsme se s máti zajely v sobotu na ni kouknout.. ;) asi miluju malé spící děti :)
Už mám i koupený lístek na Tatabojs a začínám se na ně nehorázně těšit, protože jim předskakuje Folk3mail a Please the trees.. aaaa.. :))
Je toho hodně nového.. já zase chytnu tu starou vlnu psaní třeba.. ale rozhodně ne hned.. protože mi v tom ještě trochu brání ta stupidní hra :P blbá návyková fástfůdová hra :P jo závislost na těchto hrách je nebezpečná.

4 komentáře:

Vladenka řekl(a)...

chua..co to je za fotku?...ta janka s krávama?:)
Ty fakt chceš do zlína?..a můžu s Tebou?;)...

lufulka řekl(a)...

možná se na TB uvidíme...;)

Vladenka řekl(a)...

to by bylo kůůl..to bychom se tam asi tak úplně všichni sešli:)...ale já ještě někde musím sehnat penízky..ale je to pro mě dosti prioritní:D

Áňa řekl(a)...

heeej.. :) to by bylo mega te tam potkat lufi :))
co ty ve zline vlad? :D
jinak ta jana a kravy jsou v cajce :)