pátek 22. února 2008

Kluuucííííí...





No ale nebudeme si lhát, Domča nepřijela jen za mnou. V pátek byl v Kofole koncert Tatabojs, takže přiznejme si, že konkurovat v Domčiných očích Bublajzovi opravdu nemůžu :) V pátek večer přijela i Josefka, protože co by to byl za tanec bez Josefky :)) Nakonec nás bylo bab docela hodně. A jen dvě z Krnova, pak nějaká ta Třemešná a Brantice a Praha s Ostravou. Takože takové to celorepublikové zastoupení :) Chcete to slyšet ne? Koncert byl skvělý, takže litujte, že jste na něj nešli! A jak se pozná, že byl skvělý? Tři další dny mě bolelo za krkem, jeden celý den mi hučelo a pískalo v uchu, čtyři dny jsem nemohla pořádně mluvit - bylo mi doporučeno zpívat v metalové kapele :)) Dokonce jsme i uzmuly paličky, playlist a vyfotily jsme se. Jasně že se k tomu koncertu váže spousta zajímavých historek :) Od Mardošovy otázky jestli se jmenuju Hanka a na odpověď "nee Anička" mi řekl "no to je ještě lepší", přes pivo a dlouhou after party až k hamburgu snězeném o druhé hodině raní.

1 komentář:

Jossie 8D řekl(a)...

myslím, že jsi přesně vystihla atmosféru tata.zážitku :o))) ani nevím, co ted budu psáti na svůj blog :oP...