neděle 2. března 2008

Alchymista


Wow. Wow. Wow. Dočetla jsem to asi před 10 minutami a.. bylo to skvělé. Byla to jedna z mála knížek co jsem přečetla do 5 dnů. Jo je to pro mě úspěch, protože vždycky něco rozečtu a málo kdy se dostanu do fáze dočtení. Nejvíc se mi líbilo, že to bylo o smyslu života, o tom, co jsme se minulý měsíc snažili tak usilovně najít. Milé zjištění, že to Coelho vidí stejně-hledání pokladu. Tuhle mapku jsem našla na nástěnce naší chemické posluchárny 29.1. (nepamatuju si to já, ale můj mobil :)) a byl tam křížek s nápisem poklad. Heureka! Smysl života.. pošlu to špekovi do vedlejší lavice a vrátí se mi mapa se 4 panáčky.. :) docela dobrá vize smyslu života.

2 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

tak tomu se říká osud ;o)

Pirinka řekl(a)...

já bych tak chtěla najít poklad...:)- nevíte někdo, jak se dělá zasněný smajlík?...