úterý 11. března 2008

Pětistý první post


Sakra.. kdybych věděla, že "kláruš" bude můj 500. post tak bych napsala asi možná něco duchaplnějšího :)) ale tak.. zkusíme u 1000. ;)
Jsou prázdniny.. uuu.. :)) a jsou skvělé, není pravda, že každé prázdniny jsou skvělé, ale tyhle-s ohledem na to že je trávím na domácí půdě- jsou zatím fajn :) ale o nich asi až později :)) teď není čas, musím si je užívat a ne o nich psát. Takže se zmíním o jedné z nejlepších věcí co mi byly doporučeny- a to VANILKOVÉ MLÍKO :) segra mi to pašuje z jejich automatu na mléčné výrobky co mají na dvojce ;) je skvělé.. a takové... s výtvarkou spjaté. V pátek se jedu kouknout do Zlína tak uvidíme ;)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tyhle mlíčka jsou k nám domů taky pašovány, ale s tím rozdílem, že je pašují sestřička s maminkou a z 5.ZŠ. Hodně mi chutná také banánové :---).
Jinak užívej prázky a pozdravuj Pepeho 8-). Měj se
Vitus B.

Anonymní řekl(a)...

proč ten vzkaz vubec nezni jako by ho psal nas stary znamy boksa?:Dneudelali ti neco pres prazniny?:D(vzkaz by darinka)

Anonymní řekl(a)...

Darča: Tohle je trošku off-topic, nemyslíš? :o) Ale když už jsi s tím začala, jak teda podle tebe zní? :)
Vitus B.

Áňa řekl(a)...

Heeej čus cyklisto :)) bananove mliko jsem pila teďka ve středu? myslím že jo.. a hej.. mňam.. nezklamalo :)) že jsou skvělé :) budem je nosit na gympl a frajeřit? :D