pondělí 7. dubna 2008

Filmový den


Plánovala jsem ho sic na sobotu, ale nějak se to zvrhlo s Mončou na Zátorském hřbitově, s Tomem v čajovně a nevím jak jsem to udělala, že jsem domů přišla zase až v neděli? :) Každopádně jsem za poslední dva dny viděla 3 zajímavé filmy. A všechny tři něco spojuje.. motiv putování a hledání svobody, štěstí nebo kdoví čeho..a spojují je i jejich opravdu povedené soundtracky.
BIG FISH
INTO THE WILD
ŠEPTEJ
U každého je to podané trochu jinak, ale vesměs stejně. Ať už je to příběh Edwarda, Anny nebo Alexe. Ale není štěstí pokud ho nemáte s kým sdílet :)) a na tom něco je.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

wow naše Velká ryba... ale aspon že ses na ni jukla a jak se ti líbila?
Luc

Anonymní řekl(a)...

uuu Big Fish - mé první rande, někdy v roce 2004 a já jí nemohl chytit za ruku:)

AutumnCollection řekl(a)...

Velké Ufff (indiánský ekvivalent pro pááááni krát nějaký velký faktoriál)...dvě moje největší srdcovky, z toho jedna pravdivý pohled do hlubin tulákovi duše (strejdovi taky že :-))
...souhlas se závěrečným poselstvim, i přesto, že Alexův příběh o štěstí se nakonec přeci jen mezi ostatní lidi dostal a vlastně nechal krásně na nich, jak s ním sami naloží.

No a Eddie Vedder to jistí :D

Anonymní řekl(a)...

wow uděláme anketku kdo všechno se svým protějškem shlédl Big Fish?:D