pondělí 7. dubna 2008

Letošní FIXA, tentokráte bez velkých ztrát..



Spíše totálně bez ztrát :) jsem zjistila, že jsem si ani pořádně nekoupila žádné pití, že mě buď někdo zval nebo jsem někomu odsávala. Jak je to možné? :) koupila jsem si tam tak akorát novou fixoidní placku. Ale k samotnému koncertu. Měli i předkapelu, která nebyla tak dobrá jako loňská Prohrála v kartách a i když se mírně podobala Divokýmu Billovi, rozhodně tak špatná nebyla. Ale ten název.. asi si nevzpomenu.. :)) něco jako ODNAHA?
Fixa byla letos bolestivá, ani ne tak pro uši jako pro tělo. V tom velkém pogu, i když pod záštitou Fila jsem dostala párkrát pěkně do držky :P ale steely splnily svou funkci a na úkor pár puchýřů mi zachránily nártní kůstky :)
Z fotek co jsou na internetu ten koncert vypadá opravdu luxusně :) takže přikládám zase pár pořízených mým mobilem-jak dopadly naše boty a jak jsme dopadli my po 4 hodinách spánku।
Kdo nepoguje s námi, poguje proti nám!

2 komentáře:

Gumidek řekl(a)...

s poslední částí zápisu naprosto souhlasím. Mi kluci z RS Maly ded to známe i z jiným slovem :D

Anonymní řekl(a)...

kdo nekouří dýmku s námi, kouří proti nám?:P