středa 30. července 2008

úúúúúúú.. zas budem šťastni..


Už jsou to dva týdny, takže vlastně vcelku neaktuální novinka ale jelikož na to moc nepadne řeč během rozhovoru a otázky typu "Jak se má Peťa?" fakt odpověď neznám. Neznala jsem ji už dlouho a tak to asi nemělo smysl zůstávat v tomhle stavu nevědomí ještě nějakou dobu navíc.
Ještě asi před čtvrt rokem jsme si říkali, že když rozchod tak to nebude taková ta nuda a vyšumění, ke kterému dojde nedorozuměním, ale že budou lítat ostré předměty a minimálně z jednoho z nás poteče krev (pravděpodobně ze mě, protože on byl z nás dvou ten co to uměl s nožem)

no tak tak.. dopadlo to chabě..

...jsme za tebou jeli autem s rostou a pajou.. jakoze se rozloucit nebo tak neco>hmm>a nebyls tam>nebyl no> tak jsem ho tam nechala at vis ze jsem tam byla a kluci hnedka ty jo to vypada jako by byl konec a co jsem jim na to mela rict..no mozna asi snad.. nevim>ja to vzal jako konec
...no neva.nechces se zmenit>nechcu.sem ´jaky sem a menit se nechcu>jo vidim>hele ja uz musim koncit

Potřebovala jsem to vypsat. V Rusku při pohledu na lidi pokakující na kolách a držící se za ruku mi to vykvasilo v hlavě a trochu zdrblo, tak si pusttě tuhle ;) mám na ni pěkné vzpomínky..

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hele ja uz musim koncit.
Napsal jsem to a před sebou na stole viděl Hašlerku medovou. Pomalu jsem ji rozbaloval a myslel na to, jak jsem jednou rozbaloval ji. Pěkně pomalu, s úsměvem, od svetru až po ponožky. Už jsem jí měl před sebou nahou, modrou. Myslím tu Hašlerku. Ona byla růžová. Tak krásně růžová, jak jen cokoliv v přítmí rúžový může být. Dal jsem jí pusu. Ne na rty. Pak jsem jí cumlal. Teď myslím tu Hašlerku. Hladil, lechtal, masíroval a ona přivírala oči. Spolkl jsem ji a zakuckal se - teď myslím tu Hašlerku. Stan se to i jiným klukům, že někdy jsou fakt blbí a nevidí, co mají a poznají to, až to nemají? Proč nám Ani neukážeš příběh i z druhé strany?:) Věř, že vím, že to zvládneš. A pokud budeš mít problémy, tak ti tu u mě schovám jednu Hašlerku. Medovou. Jako jsi ty:-*

Anonymní řekl(a)...

Uf, jeste ze hazim ostre predmety a tece krev. Jinak by to byla nuda. Jestli chces, naucim Te to;)

Anonymní řekl(a)...

Ale to neni anonymni! To jsem ja! ten post druhy o tom, ze Te naucim hazet nozema a talirema sklenicema. To jsem jaaaaaaa!