čtvrtek 7. srpna 2008

...Legendary...






:)) Jak by řekl Bárny. Můj narozeninový den byl asi vážně nezapomenutelný.
Máš 18 tak snad to oslavíš s kamarádama ve velkém stylu.. pche.. myslíte si, že je o prázdninách někdo doma a má čas s váma sedět u grilu a popíjet pivo? :)) Nikdy jsem žádnou velkou oslavu s kamarády neměla. Myslím, že jsem zastánce malých oslav ve velkém množství :D
3. srpna ve 23:04 jsem si pustila MEMENTO. Áňo, bude ti 18, tak ten film třeba pobereš trošku více než před 4 rokama. A jo.. asi to bylo určitě lepší. Tyhle narozeniny byly fajn. Nebyly sice tak zakamuflované jako ty loňské, ale? asi to ani nevadilo. Kápla mi z toho pěkná kytice, medovník, kafe, nové magnum kterému se v reklamě klaní, dýmka.. a co je nejlepší? spala jsem pod širákem.. prvně v životě :) vím, že jste se mi smáli, že jsem se k tomu nedostala dříve, ale tohle nebylo jen tak ledajaké spaní na zahrádce, ale uprostřed polí na jednom velice frekventovaném místě :) projelo tam spousta aut, ale nám to bylo jedno. Ležely jsme a koukaly na souhvězdí Bambi a Bimba.
Zkouším novou životní filozofii. Méně se bát a dělat konečně ty věci, které jsem odkládala. Jako například.. vyhodila jsem svoje staré plavky, protože jejich vlákno už se na mém těle rozkládalo :) Našila jsem na svoji tašku "nášivku" z Dánska, pomohla jsem bubákovi s novým tričkem Los blbcos,našla jsem si informace o mojí vysněné škole a už se pomalu přestávám stydět říkat, že chci být grafik :) ale jde to pomalu.. jezdím bez přilby a kupuju si pivo :D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jen tak dále brouku. Máš mou podporu... Mua