pondělí 25. srpna 2008

Temný rytíř


Oukej. Asi tak před měsícem jsem ještě neměla šajnu kdo to Christian Bale vůbec je. A Batman mě navíc moc nelákal. Ale? Po tom, co nám Luděk pustil čajovně trailer jsme se s Darýnou začaly opravdu těšit. Hlavně padla věta typu : Půjdeme na to spolu, nechoď dříve. Takže jsem musela jako věrný druh čekat až do včerejška. Navnadila jsem na to i mamku, tudíž jsme podnikly správnou babskou akci. Ponaučení pro příště je nedávat si před filmem pivo, protože není nic horšího než odejít ze sálu, kde promítají film roku z důvodu plného měchýře. Ale jakože wow wow wow. Batman je nejlepší akční hrdina - má batmobil, skvělý dům, spoustu peněz, krásné oči a umí lítat :)
A nejsem fanoušek Heata, ale klobouk i paruku dolů. A Jack Nicolson je proti němu hadr.

1 komentář:

Domi řekl(a)...

hej a zapomněla jsi na úúúžasbý obleček , který ti sám udělá svaly takže v něm bych byla bouchač i já ....jjooo batman....to je borec....a k tomu aby lítal nemusí ani vypouštět nejaké lepkavé slizárny jak jeho pavoučí kolega:D mua:-* Ps: zaříď si ten facebook:D