čtvrtek 25. září 2008

Blonds have more fun :)


Špatný nápad?

9 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

to teda špatný...já chci do blond!

Luc řekl(a)...

ne, já chci blond:) ale jako fakt:)

Anonymní řekl(a)...

vidíš to áňo... všichni chtějí blond.. ale budeš první brouku.. a nápad je to dobrej... můžu tam jít s tebou?

Luc řekl(a)...

jak víš že bude první?:) já myslela,že mě už znáte:-D že jsem toho schopná:) no ale fandím ti Áňo:) budeš vidlácká kočka:) a prý máte 4 hospůdky v Brandsdorfu:)

Anonymní řekl(a)...

Cože Ani?

Áňa řekl(a)...

oukej přiznávám se.. inspirovala mě joss a je to asi docela hnusné takhle to vykrást.. ale když si řeknete, že joss bydlí až v Praze tak to snad tak moc nevadí ne? a potřebuju možná nějakou změnu.. zpestření.. ne že bych se nudila nebo si připadala nudná, ale.. už jsem dlouho nenadávala na své vlasy ne?

Anonymní řekl(a)...

ale nadávala:) na tvou ofinu:)

Jossie 8D řekl(a)...

ok, to beru, když se k tomu vykrádání nápasů aspoň přiznáš...právě sem se koukala na 7 let v tibetu a rozhodla se být blonďatá jako bred pitt :oD každopádně se mé přebarvení minimálně o další měsíc okdkládá....rovnátkář mi sice řekl, že to už vážně vypadá, že si ze mě dělá jen prdel, ale že mi opravdu ty zuby tady na straně potřebuje ještě o kousíček posunout....ne nazbíjeli by ste????:o****

Anonymní řekl(a)...

Ale nikdo nemá na mě! já už o blond mluvím tak půl roku a střádám penízky. Takže koho že to ta Áňa vlastně vykradla?? =o)
Nějak se mi ale nedaří našetřit...když už to skoro mám, tak si zajdu na pizzu :-D