úterý 16. září 2008

Cesta do Havířova




Dneska jsem podnikla dlouhou a trnitou cestu do asi nejošklivějšího města naší republiky. Možná to bylo umocněno jenom tím divným počasím. Nebo tím že jsem měla žízeň. Ale? Účel akce splněn. Po hodině bloudění sídlišti v okolí střední průmyslové školy, ve které se právě ukončilo vyučování, tak se vyvalilo tolik lidí, až někteří zdánlivě připomínali chorvatské tváře. Doufala jsem, že potkám aspoň dredaře a nebo Míšu co měl narozeniny, ale byla tam jen spousta pompů a travnatého závanu. Ale? Mám nabíječku. Vohohohou. Čímž je ukončena polovina mého aketického života. Teď už si jen zaplatit mobil a jsem zpátky ve světě informací.

2 komentáře:

lufulka řekl(a)...

ale vždyť ono to tam není zase tak horzné....chudák Jarunka co ta by tomu řekla, kdyby věděla jak jsi ji pohanila její město....a mimochodem taky jsi se mohla stavit ááááňo :D

Anonymní řekl(a)...

Dekuji za sms do dalekeho bernu duse. pusu. http://www.zrcadlodne.cz/Radek-Pospichal-55142