pondělí 1. září 2008

On the road 2008




Jen jeden malý techno festiválek u Pardubic, kde hrála hudba tak nahlas, že narušila poklidný život místních srnek a daňků žijících v rezervaci. Jsou pak trochu zmatení a dezorientovaní, koloušci nebozí :) Všude spousta rybníků jejichž dno je pokryto příjemným slizem, který když vnikne mezi prsty u nohou je ještě příjemnější :) Areál o velikosti naší zahrady, maličké podium, Pernštejnské pivo. Dokonce mi bylo nabídnuté i domácí víno pochybné kvality. Koncert BOMBERS rozhodně nezklamal. Po jeho skončení jsme si s Ráďou a Míšou-golfistou-archiektem přepadli Járu a chvíli si s ním povídali a wow. :)) dala jsem Járovi pusu na tvář a on mi ji dal taky se slovy "A teďka jsme spřížněný". Mám podepsané cédéčko!
Koncert Prague ska conspiracy (víte jaká je správná výslovnost?) mile překvapil. Zvláště zjištění, že ten fešák trumpetista s námi pil pivo u jednoho stolu a přitom vypadal tak na 16 :))
A Fixa? ta zklamat ani nemohla :) starej dobrej Márdi, bolestivé pogo. Jednou jsem málem spadla, ale zachytil mě jeden úchyl. Jo vidíte, úplně jsem se zapomněla zmínit, že VF nedávno vyhlásila soutěž o design jejich nového trička. Není to nic převratného, ale 3 obrázky jsem sesmolila, tak se koukněte a kdyžtak hlasujte ;)
Na pozdní večer a brzké ráno jsme zapadli jako jediní dva návštěvníci do filmového "sálu" a koukali na dokument o Muse. Sice mi padala hlava únavou a byla docela zima, ale.. mělo to kouzlo.
Ráno při cestě na nádraží jsme uloupili cedulku ON THE ROAD, kterou vám předvedu později až nafotím pár fotek ;)
takže 3 slovy? Malé a milé.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ty znáš toho trumpetistu prague ska conspiracy? A kolik mu je? Je fakt cool :-P