úterý 11. listopadu 2008

Nově shlédnuté filmy


Jsem momentálně nemocná. Ani ne tak nemocná jako spíše nachlazená, beru to jako čtecí, kreslící a filmové dvoudenní volno. V pátek máme stužkovák.. muhaha, ale o tom až později :))
ŘÍKEJTE MI KUBRICK
Mám ráda Johna Malkoviche, ale nejsem si tak úplně jistá jestli mám ráda Stanleyho Kubricka :D Zajímavý, opravdu zajímavý film, na který je dobře, že jsem se koukala sama.
VETŘELCI VS. PREDÁTOR 2
:)) jsem ráda, že jsem se na to sama nekoukala. Při sebemenším pohybu v žaludku jsem měla pocit, že ze mě něco vyskočí a nebo mi něco skočí na obličej. :)) Jelikož jsem neviděla žádný z předešlých filmů, krom Vetřelce, tak jsem musela poslouchat průvodní slovo a být ujišťována, že Vetřelec je ten dredatý a hodný.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

halo

Anonymní řekl(a)...

aaa pomoooooooc

Anonymní řekl(a)...

halo ?

Anonymní řekl(a)...

dvojka je blbost, jednicka taky ale nebyla to aspon takova vyvrazdovacka ala vetrelec :)...kdyz budes mit zajem klidne jednicku dodam segro :D