neděle 2. listopadu 2008

Tour to Roma :)) aneb jak kvalitně strávit podzimní prázdniny






Vize tu byla už dlouho, poslední rodinná dovolená nejspíš - po tomto týdnu jsme se utvrdili v tom, že to byla rozhodně naše poslední dovolená, jelikož každý z nás od cestování očekává něco trošku jiného. Ještě teď mě bolí záda a nohy :o nechápu, pravděpodobně jsem hrozně zmáčkovatěla a už jsem toho neušla tak jako dříve :o
V sobotu dopoledne jsme vyrazili do autem do Bratislavy, odkud jsme v neděli v poledne vylétávali. Prošli jsme si centrum, ale hrozně fičelo a byla docela zima a navíc jsme zjistili, že Blava je možná pěkné město, ale pěkné historické centrum je docela malučké, takže ho snad už i známe zpaměti. Mým hlavním cílem bylo najít chlapa v kanálu. A? mám ho :) Po setmění se nám ještě nechtělo vracet do hotelu Plus a tak jsme bloudili a hledali, kde si zajít na pravé slovenské halušky. Při tom bloudění jsme to centrum prošli minimálně 5x a už popáté jsem si tu reklamu na parfém s Judem musela vyfotit ;) když ten chlap je takový fešák.. co teprve pak ta voňavka ;)Ceny byly teda ukrutné, už aji z důvodu, že se chystají na přijetí eura, tak to měli všechno krásně přepočtené a tím pádem i zvýšené. Navíc tu byl problém v tom, že otec s sebou zásadně nebere hotovost a spoléhá se na svoji VISU, kterou mu všude kromě Mc donalda odmítli. Původní vize klasického slovenského pokrmu získala tvar typické americké bašty. Při zakusování zmrzliny a čízburgru jsem si vzpomněla na Matuše a řekla si, že to vlastně není zas tak špatný. Další zápis do seznamu navštívených zahraničních mekáčů :) Večer jsme usli při slovensky namluvených Kokosech na sněhu a ráno koukali na pohádky jako Casper a nebo Flinstounovi. Ale potom? Nechali na Markíze starý dobrý český dabing a začala Xena! Mám z toho nahrané video na mobilu, takže vám ho na vyžádání ráda přehraju ;) protože Xena je princezna bojovnice!

Žádné komentáře: