pátek 12. prosince 2008

Přípravy na výšku




Minulý víkend jsem byla na dni otevřených dveří ověřit si jakou budoucnost má vize "pančelky výtvarky" a myslím, že vize se začala rýsovat správným směrem. Nejenže nechtějí nějaké stupidní, drahé a stresující scio percentily, ale jejich přijímací testy neobsahují matiku. Žádnou matiku. Navíc jsem dostala pěkné cédéčko s desetiminutovým videem a spoustu barevných prospektů s fotografiemi až podezřele spokojených a usmívajících se studentíků. Nedopatřením jsem zavítala na hodinovou prezentaci katedry filmové vědy, která vypadala opravdu dokonale, ale po 14 denním odstupu jsem uvážila, že to není nic pro mě. Sice jen pěkné nedělat nic jiného než koukat na filmy, ale rozhodně by to studium nespočívalo jen v prosazování názoru, že Brad Pitt je skvělý herec s nejpřirozenějším smíchem. Nejkrásnější však byly otevřené dveře na sócce, které byly (alespoň podle mého názoru) zavřené :) Ale Olomouc nezklamala, krasné město, krásné vánoční trhy, pohodový koncert Doors revivalu a opravdu lahodné ovocné punče.

Žádné komentáře: