čtvrtek 1. ledna 2009

After this party I died











Neumírám po každé párty. To snad jen po téhle. Poprvé a na dlouhou dobu. Ale jak se říká, všechno je jednou poprvé. Tohle nebylo jen opití, ale doslovné ožrání se. Začalo to krásně nevinně dopoledním narozeninovým bowlingem se Sue. Že neznáte žádného chudáka co má narozeniny na Silvestra? Já jednoho jo ;) Slečna Blonďatá měla včera 18. narozeniny, ale to neznamenalo, že by vyhrála :P Nějak si namohla ruku či co a tak , jsme to musely dohrávat za ní. Vytvořily jsme s Darínkou dokonalý tým. Já hodila první kouli (povětšinou fialovou 9, pokud jí teda nesebrala ta žena z vedeljsí uličky) vší silou a Darča pak vzala "zelený meloun" a dorovnala zbylé kuželky ke dnu. "Hej mistře Warhole, namalujte meloun."
Pak jsme pokračovaly zoufalým sháněním včeliček, vosiček a mátového tabáku do dýmky, což se stalo vcelku problematickým úkolem, ale nakonec jsme byly rády, že to tak dopadlo :))
Na garsonce pana M. jsme si vytáhly věci a rozložily na ten maličký stůl řízky s pivem. A rozjely jsme to někdy okolo půl třetí, z čehož plyne, že si pamatuju více než 9 hodin relativně přesně, pak mírně zkresleně a pak bych všechno popsala jen v malých záblescích. Chybí mi jedna rukavice, kterou podle všeho už nikdy nechci vidět a pár pěkných naušnic, proti kterým nic nemám. Děkuju moc všem, kteří mi dali novoroční pusu, půjčili boty popřípadně kabát a krmili mě rohlíkem. Ráno bylo skvěle trpaslíkovsky laděné a nesmírně dlouhé. Až se to uzavřelo plnými 24 hodinami ve společnosti mých třech nejlepších :*
Nemám žádné špatné zážitky. Já totiž nemám zážitky. Pusťte si >tohle< a pochopíte.

2 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

tak žádné zážitky? heh, miss moje, ty se nezdáš, ty pařičko :o)))mua ;o)

Anonymní řekl(a)...

jo... i na mlíko došlo :D.. je to kruté, ale když není co pít..