pátek 20. února 2009

Gone baby gone


Darčou tak dlouho doporučovaný film. Stejně jsem nebyla schopná si na něj přes týden nebo minulý víkend udělat čas a teď, v pátek 20., kdy jsem potenciálně mohla být na tolika místech a kutit tolik věcí, ležím sama s kravstvem v posteli a koukám na film o malém uloupeném dítěti. Stejně mi přišel Benův malý brácha zpočátku hrozně vtipný a joudovitý, protože jsem ho znala jen ze scény, kde se mu vysmívá rozjařený Brad Pitt. Ale postupně se z něj stal drsný týpek. Dlouho jsem ve filmu neslyšela tolikrát "fuck", ale tohle byl film plný gangsterů, tak se vlastně ani nic jemnějšího neočekávalo. Klobouk dolů Benu Flekovi za jeho parádní režii. Vždycky jsem ho měla radši než Matta, ale teď vede už o více než dva body ;)
To je Mirabel? Anabel.

A zajímavý životní poznatek na okraj celé rádobyrecenze je, že každý má pravé oko menší. Benův obličej to jen dokazuje. A nevím jestli mám na svém oku ještě pozůstatky nějakého ječnoida, ale vidím to i na sobě. A je to sranda to vidět na všech ostatních.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Mám za to ,že to tvé "fuck" oni používají jako spojku takže proč se nad tímhle detailem vůbec rozpakovat a když to vemete kolem a kolem tak to je zvukomalebný slovo

Drakobijec