čtvrtek 26. února 2009

Haló, pané?


Třetí čárka, Něco z Alenky. Zatím nejprázdnější kino i když šlo o opravdu skvělý film. Nebýt věčné neuvelebenosti mojí milé Kláry ve dvojsedačce, kdy se tak kroutila, že házela s celou řadou sedadel, to bylo perfektní. Dokonce mi prodali slevněný lístek i bez kartičky. Asi pro mé krásné oči, které mě ale nezachránily při žebrání o další nálepky. Myslím, že už nikdy žádné nedostanu.
Čtvercové plátno, krásná holčička, okatý králíček, a zvířátka co měla místo vnitřností piliny. Opět skvělá souhra zvuků, z nichž převažovalo tikání hodin. Až mě moje hodinky začaly rozčilovat. Po cestě zpátky z kina jsem si v nejdéle otevřeném obchodě v Krnově koupila jahodové lízátko. Klára ho nesnědla, ale za to krásně řídila auto a obě jsme dosud živé.
"Chci nový šálek!"

Žádné komentáře: