neděle 29. března 2009

Tensing is over


Nepřipouštím si, že jsem ukončila nejdelší životní vztah. Přece jen 7 let je hodně a tohle bylo zásadních 7 let. Člověk se snad za celý život nezmění tak moc jako za těchto pár let.. a tak si říkám fííha.. Nic mi to nevzalo a strašně moc mi to dalo. Samozřejmě to neznamená, že s tím sekám úplně to ne, ale teďka už by měly přijít asi kapku jiné priority. Poslední koncert byl ve čtvrtek v Kofole, měli jsme pěkná nová trička a z nahrávky co jsem viděla se to relativně povedlo. Bylo to dojemně sentimentální. Lidí bylo prý více než na Baumaxovi a né, nebude to tím, že za to nemuseli platit :P a klasicky jsem došla hroznému zjištění o svém hlase. Asi bych neměla tolik mluvit.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

a co teprve ukončil nebo omezit něco po 13-ti letech... Je to smutné až nechutné.. co kdyby se to tak nestalo?:-D