pondělí 27. dubna 2009

je čas objednat lístky na RFP


:) už jsem na to přišla. Už vím, proč jsem posrala svou první jízdu autem a chlápci z Kačáku se mi tak smáli u té stopky. Udělala jsem to dneska zase, nevědomky. Furt jsem tam cpala 2. Nedokážu si vysvětlit proč, stává se to jen u téhle stopky :D Jinak jsem málem zajela pár cyklistů a cikánů běhajících pod auty. A vezla jsem Darýska. Sorry za ten výraz od k.
And my english rule was broken today. :/ sad but true.
Hej pamatujete si na toho zmrzlináře v Chorvatsku? :)) Jak mluvil česky a všichni jsme ho milovali? má teď už méně vlasů, za to my se sestrou máme větší pupky. Chci prázdniny.

3 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

Téra, když byla malá, vypadala jako já, když sem byla malá...

Áňa řekl(a)...

Mala josefinka s brejlickama a kudrnatyma vlasama? :) takze chces rict, ze mame podobne geny v rodinach? :D

Jossie 8D řekl(a)...

jako fakt, je tu podoba...ti někdy ukážu ňáký fotky...;o)