čtvrtek 16. dubna 2009

Legendární růžové tričko




V úterý jsem došla do školy v mé nové postvelikonoční mikině Tří sester, která mi sice byla kapku větší a rukávové švy, které patří na ramena, mi spadly až do půlky paže. "Máš novou mikinu Áňo? Pěkná pěkna.." Což jen potvrdilo tvrzení, že kamarádi vám pochválí úplně cokoliv. Už jen z principu kamarádství. V tělocviku jsem ji ale musela sundat a tadá? Zjevilo se ono identifikační igorovské fejzbukové tričko. Přesně to tričko, na které všichni říkali "cooo? tvůj kluk má růžové tričko?" Přesně TO tričko. Bavila jsem se. Reakce typu "Ne ne ne ne ne" "Hiphóp?" a nebo "Áňo, to je Igorovo tričko?" "nene" "Áňo lžeš mi?" kýv kýv. Lhala jsem a smála jsem se. To tričko je nějaké až moc růžové ne? A Igor hraje fotbal? :) "jo a dokonce si občas i geluje vlasy." Igi je prostě kočiček. Na začátku češtiny za mnou přišel Zdenda a pochválil mi ho. "líbí se ti? Chceš si ho zkusit?" Mezitím co cibulka zapisovala do třídnice jsem si oblíkla Tři sestry a sundala si tričko, které po pár vteřinách měl na sobě Zdenda. Smála jsem se, byla jsem červená a pak si dodala úterní dávku adrenalinu, když jsem si během hodiny oblékla Zdendovo tričko :) Řekla bych, že jsme byli první lidé co si vyměnili trička během vyučování. Na Zdendu se pak na chodbě všichni usmívali s pohledem.. hmmm ;) Je zvláštní jak moc dokáže udělat barva trička :D Ale bylo mi s ním fajn, bylo hrozně voňavé a růžové.

1 komentář:

Igi řekl(a)...

awesome tricko :D ho zeru :D