středa 13. května 2009

Lupeny





Ještě nikdy jsem nešla na poštu se 7 OOO v kapse. Hrozně jsem se na ně těšila, protože když máš lístek, tak už musíš jet a nevykroutíš se z toho. Chtěla jsem jet na poštu na kole, protože.. přece jen je to 5 minut chůze :) Ale pak mi v plechovce došlo, že kolo odpočívá v Krnově, Teřino kolo se záhadně vyfouklo a můj starý redfox to má už delší dobu spočítané. Snažila jsem se teda najít sedlo a osedlat Bárta, ale v tom jsem v rohu plechovky uviděla svoji starou dobrou koloběžku. Jeeee. Koloběžka. Fičela jsem na ni, v uších Bloc Party a slibná vize lístků přede mnou. Je jich tak hrozně moc, že jsou dlouhé jako moje tělo od pasu dolů :) Buď jich je opravdu tak moc a nebo mám tak krátké nohy, ale podařilo se mi vyfotit ten výraz malého détěte těšícího se na letní zničení těla.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

tak co..vyšplouchnem tu holku?;)