sobota 9. května 2009

TSP v Brně





Pominula scio éra a nastupují zlá a děsivá téespéčka. Ještě že ta estetika není tak prioritní. Kdoby to byl býval tušil že půjde o prázdné filozofické plkání o krásnu. Mě se zase jen líbil název a chtěla jsem na něco do Brna, do Brna jdou všichni. Ale postupně už od téhle myšlenky upouštím. Jura byl zlatý, že nás vezl. Napsali jsme to. Vlaď mezi právníky, my s Jurou mezi ekonomy a Darča mezi pedagogy. Kdesi ve vzduchu na přírodovědné fakultě poletoval Ládík, čímž se totálně prošvihla naše plánovaná svatba. Jana přišla, foukla na nás a odešla. Cesta zpátky byla vyčerpávající, točili jsme se v bludném kruhu a zakotvili ve Vaňkovce. Vlaď si koupila pěkné oblečení a taky moc pěkné prádlo :D Jura měl červené očička, Darýs měl malé očička už od rána a mě bylo hrozné vedro. Potkali jsme Kláru, Michala, Tomáše a Marušku. Což jsou čtyři lidi z jednoho maloměstského gymnázia ve velké metropoli. Cesta zpátky byla krizová. Maminka umí tančit árenbí, tatínek maminku už nemá rád a chce se mu spát a Darinka mě bije. Já měla leukémii, ale už mi dorostly štětiny, takže je to všechno zase v cajku. Tak hnusnou krávu jako byl ten bizon jsme ještě neviděli. Ještě že žijou jako indiáni v chráněných rezervacích. Tatínek má rád metal.
Já nechci na výšku, jsem ještě malá a ta výška je moc velká.
Ve čtvrtém patře ekonomicko-správní fakulty univerzity Masarykovi můžete naleznout žvýkačku na koberci :D

3 komentáře:

Igi řekl(a)...

a kdo by nemel rad Lordi ;) vzpamatuj se :D

Anonymní řekl(a)...

Vystihující:-D skvělý výlet;-)) (d.)

Vladenka řekl(a)...

jojo..byla to taková roztomilá tečka za tím posledním týdnem...ale včera už začalo to ohavné učení:D...chua....áňo já za to nemůžu, že nejsi naša:)