středa 28. října 2009

Brněnské koncerty


Sunshine v Metru a Fixa v Semilassu. Oba byly skvělé, každý však úplně jinak. Na první jsme se špekem těšily už dlouho a skvěle se pařilo. Ale asi jen 3 písničky. Pak se celý maličký klubík zaplnil divným těžkým vzduchem, Kayovi spadly spocené vlasy do očí a já přistála obličejem na zádech nejspoceněšího týpka v sále. Jedno pivo. Kdo jde na Afterparty? No my určitě nee, smrad až na kost a celková spocenost těla nebyla nejvhodnějším předpokladem pro propařenou noc. Na druhý jsem vůbec jít nechtěla. Klenot? velké to zklamání. Napsala mi Kača.. že nemá s kým jít, tak ať o tom uvažuju.. pustila jsem si Klenot cestou na Počítačové edice a korektury a celé úterý jsem jej nedostala z uší. Dokonalá deska. 2 litry vína, spousta lidí, nejlepší koncert Fixy, co jsem kdy zažila. Plula jsem na lidech, ztratila naušnici a více jak 90% večera byla úplně sama za sebe.
Škoda jen, že Xindl nevyšel.. tak příště snad ti Tatáči ;)

Žádné komentáře: