neděle 18. října 2009

Ekumenické bohoslužby


Vyprovodila jsem Terezku na nádraží a šla do kostela. Do červeného kostela, který praskal ve švech pod tíhou věřících :) Dokonce stáli i u vchodu a neměli kde sedět. Spousta katolíku, kališníků a podobných týpků pod jednou střechou. Seděla jsem vedle bělovlasé paní a kolem mě beželo dítě do nedělky ve velké čepici GANJA LEGALIZE. Všude po hlavě zelené listy. Pousmála jsem se a v tomto duchu se nesl zbytek bohoslužby. Dobrá sklizeň. Agrikultura. Kněz byl podle všecho ekologicky zaměřený jedinec zdůrazňující důležitost třídění odpadu. Ale jinak? Pecka a spirituální naplnění na další týden. Naschledanou.
Došla jsem domů a pustila si Requiem.

2 komentáře:

Luc řekl(a)...

ááá wow:) ty mi v tom Brně nějak duchovně rozkvétáš :-*

Anonymní řekl(a)...

:_)