čtvrtek 8. října 2009

Estetické mejdlo, aneb jak to vypadá na párty, kde je estétem každý osmý




Menší pravděpodobnost, než najít v kindervajcu originální hračku, bylo potkat na estetické párty estéta. Každý osmý. Jaký ročník estetiky studuješ? No popravdě nemám a ani nechci mít s estetikou nic společného. Jsem šel prostě jen tak do hospody, ne? Shrnu to zase jen do pár hesel, protože popisovat všechno by bylo unavující jak pro mě, tak pro čtenáře.
Skleněná louka, spousta skla. Pivo, co si ťukalo s vínem? ťuk, ťuk, ťuk-ťuk. Tak se to dělá v Táboře. Slečna manažerka v kozačkách společně s infantilem ve fialových minišatech s výstřihem. Už jsem ti říkal, že jsi jako Amálka? Nekoukej tak na mě, jsem potom paranoidní. Obdivování zdánlivě uměleckých obrazl visících na zdech. Klavír zůstal letos opuštěn, Osolsob asi chystal projekci, aby opět nedošlo k technickým poruchám. Spousta dredů, spousta otrávených a znuděných prváků. 4 nová čísla v mobilu a spousta xichtů v ISu. Pozvání na panáka vodky. Skořicové palačinky až z Ukrajiny. Výměna bot. Hajzlbába. Ty si prrrrvááák? Já jsem RRRadeeek. Spousta podaných rukou, které nic neznamenaly. Ty si Anička! Ha!
Ale závěrem taky věta "děcka mizím domů, ráno jdu na 8". Procházka se starořečkou až na Čáru. Dostanu recept na kalhoty. Pár nabídek společné noci, vyslíct silonky a padnout do postele..
Myslím, že začínám Brno milovat :)

Žádné komentáře: