pondělí 16. listopadu 2009

Hanebný film


Možná jsem divná, možná je divný ten film. Koukala jsem na něho třikrát, teda natřikrát, protože se mi dvakrát podařilo usnout. Usínám u filmů, je to asi nějaká genetická vada nebo rodinné prokletí. Dokonce usínám i u filmů, které nudné nejsou, ale tenhle byl. Byl a moc. Prosté hanebný hamba film, který mi přišel dějově nezáživný a plný násilí.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nejspíš to bude tak, že Tarantino je hodně přeceňovaný.:)

Igi řekl(a)...

byl sem na tom filmu v kine, a lituji te stovky co sem do toho vrazil... zlaty rekvijem :P :D

Amáta řekl(a)...

tak tady budu za rebela, ale mně se ten film líbil - hodně =D rozhodně se nevyžívám v násilí a krvi, ale tohle má něco do sebe a Tarantino má styl, akorát že se nemusí každému líbit... Kill Bill sem nepřekousla, ale Pulp Fiction, to je Něco =)

Igi řekl(a)...

Pulp Fiction je pan film

Anonymní řekl(a)...

bud tarantina zerete,nebo ne..pokud ne film muze byt nudny, pokud jo, tak to pro vas bude lahudka jako pro me:))

Anonymní řekl(a)...

a rozhdodne si nemylsim ze by tarantino byl precenovany...