pondělí 15. února 2010

Žijem v digihrách.


Začínám litovat toho, že jsem si nekoupila lístek na Kryštofa. Kdybych věděla, že bude předskakovat Xindl a že celé to turné je taková jedinečná záležitost. A hlavně Brno? Ou jé. Akce v Brně jsou bohužel nesrovnatelné s tím, co vidíte v malém městě. Miluju Kofolu, ale bohužel čím dál častěji zjišťuju, že se tu nedá pařit jinak než ve společnosti 16ti nebo 30ti letých lidí.
Kdo spočítá kuličky na obrázku, dostane pusu.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

384, kde si mohu vybrat výhru?

Unknown řekl(a)...

kde? víš kde bydlím ne? tak se stav ;)

Anonymní řekl(a)...

A budeš v sobotu doma, tak kolem 17:00? Snad mně ta vaše příšera se jménem žlutého prcka moc neposkáče :)

Anonymní řekl(a)...

PROTEST! Někdo mi ukradl můj anonymní nick Anonymní a domáhá se výhry proti právu i proti lidskosti!!!

Unknown řekl(a)...

V sobotu jsem už v Brně, zkus to v pátek večer. Anonymů je hodně, se bojíte přiznat co?

"Anonym" řekl(a)...

Omlouvám se Anonymovi, ano přehnal jsem to, jsem hrozný sobec a dám si trest 3 dny domácího vězení....
BTW ten hrášek je dušený?

Anonymní řekl(a)...

ne