pondělí 17. května 2010

Co dokáží 3 sklenky červeného?


Whohoo! Jsem sama v bytě. Ostatně jako poslední 3 měsíce. Obklopená příjemnou samotou. Dopila jsem načaté víno, které nebylo po těch pár dnech odpočinku v lednici tak naprosto lahodící mým chuťovým buňkám, ale zajedené sýrem a sušenkami bylo docela přijatelné. Jedním očkem se učím, druhým koukám na hokej. Třetí oko bohužel nemám. Na to byl prý odborník Bartoloměj z Chlumce. Líbí se mi jak mi v hlavě rychle plynou myšlenky, dokonce tak rychle, že je nestíhám ani psát. Dneska byl úspěšný den. Odmaturovala Suelin, Martínek, Domi aji Hrbolka. Prostě pecka, ty děcka jsou šikovné. Já jsem si bohužel už zase vybrala svůj studijní úspěch letošního roku v podobě percentilu letošních TSP. Sakra. Proč jsem si nedala z hecu přihlášku na práva? Hehe. To bych konečně naplnila vizi Anne Mc Chlápkové tančící na společných záchodech se svými kolegy jako tomu bylo v mých 13 letech. Přes veterinu jsem, design a žurnalistiku jsem skončila u estetiky a teď? Budu pančelka s percentilem 90. Perfektní. Přijdu s dredama v tyrkysových gatích a ukáži jim, co je to školství!

Žádné komentáře: