sobota 1. ledna 2011

Rekapitulace 10.


Je sranda si číst svůj loňský horoskop. Jasně, nějaké umění starých tlustých čarodějnic. Chtěla jsem zpřetrhat jasné vazby, dokonce i vazby tak jasné, že se jejich jasnost dříve či později zase ukázala. Rozešla jsem se, sešla a zase rozešla. Prostě hloupost, zbytečné lomcování osobních věcí. Zpřetrhala nejlepší přátelství posledních dvou let, také částečně narušila nejlepší přátelství. Spoustu lidí naštvala, spoustu zklamala. Na druhou stranu jsem ale dokázala dát svou první výpověď, dostala jsem se na druhou vysokou školu, našla nové spolubydlící a dokázala se ještě více osamostatnit. Takže to, co začalo hrozně, se nakonec přehouplo do úspěšného zakončení. Mám chlapce, který mě miluje a kterému mohu usínat na hrudi a on mi hladí vlasy, mám kočku, která přede 24 hodin denně, dokonce mám i pár přátel, na které se dá spolehnout a rodina mě ve všem podporuje. Jsem prostě šťastný člověk!

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

moje milá šťastná rybička :)

Anonymní řekl(a)...

chceme poetiku,
křik, šepot a emoce,
a vysokoškolské raw levičáctví.