pátek 10. června 2011

Krize?


Zase jsem začala psát na blog. Je to tím, že mám potřebu něco sdělovat světu? Omrzel mě facebook? Nebo co teda. Mám jen pocit, že moje slohová úroveň upadá, jakožto i popularita tohoto blogu, tudíž mi dává o to větší svobodu tady psát naprosto cokoli. Miluju svůj blog. Miluju číst si staré články a zjišťuju, že to nejlepší jako by bylo za mnou. V 17 jsem tu psala, jak se mi nechce mít 17 a přitom zjišťuju, že to bylo fakt nejlepší rok. Plný ideálů, talentu, přátel a volna. Ideály se rozplynuly jako dým z doutníku, talent zakrněl a má jen letmé, nepatrné ozvěny, přátelé se postupně ztrácí a volna ubývá. Ale jak říkal jeden málo-moudrý-muž Č. Je to všechno jen psychologický schod někam dál, přichází to v dekádách. V 10 byla změna nepatrná, ve 20 máte pocit odcizení, ve 30 je to krize, ve 40 jste staří a v 50 jednou nohou v hrobě. Takže prý bude ještě hůř, což je jeden z důvodů, proč se teď usmát a být relativně v klidu.

2 komentáře:

Cucumber řekl(a)...

Krize? Příliš tvrdé slovo na Tvůj věk. A ve "40-ti jste staří"? Když ti bude 40, budeš psát v "a 60-ti jste staří" a v 70-ti jednou nohou ... Čas je relativní, pamatuj na to :)

Jossie 8D řekl(a)...

kámo, co to je za moudra....nemluvě o tom, že já tvůj blog čtu dost, takže bacha ;o)) krize nekrize, člověk je starý tak jak se cítí....mě je furt 15 :o):o*