neděle 14. října 2012

Nošovice aneb Pikova první pořádná jízda po dálnici.

Narazila jsem na to naprosto náhodně. Koukala jsem se už během prázdnin na nějaký ten festival menších rozměrů, protože letos se mi poštěstily jen Colours a chtěla jsem takovou tu nějakou klasickou českou akci. Hmmm, která česká kapela je na živo super? WOHNOUTI! tak jsem koukla na jejich stránky, které mě navnadily na slavnosti pivovaru Radegast, tak jsem navnadila Peťu, Káju, Sue a ta svoji kamarádku Maňu a vyrazili jsme našim vozem pěkně na Frýdek. Původně jsem si myslela, že mám v hlavě kapacitu na mapy, ale jak se ukázalo, bude v mém životě GPSka více než důležitá. Trochu jsme zbloudili, ale na místě si dali lahodný Radegast, poslechli si nějaké ty kapely a ukončily tak pěknou letní prázdninovou sézonu koncertů pod širým nebem.

Žádné komentáře: