pátek 2. listopadu 2012

Héj, kotě!

 Tak se tomu stalo, že babička Tonička si po roce života bez kočky (která se dožila neuvěřitelných 18 nebo 19 let) uvědomila, jak moc je na bytě ticho a přiznala si, že by chtěla nového společníka. Tak jsem se toho ujala a rozhodla se zeptat se.. no a kam já teď chodím? ehm ehm, více méně jen a pořád do školy. Tak jsem se zeptala a Lucka říkala, že teda jó, že krásné malé koťátko mají. Tak jednoho pondělí sedla kočka do přepravky a jela ze Žďáru do Brna, kde s náma bydlela celé 3 dny. A byla to sranda! první noc jsme se vůbec nevyspali, myška všechno, co našla cupovala a když jsme se na to cupování nekoukali, tak se mňoukáním dovolávala naší pozornosti. Uklízeli jsme záchodek, ohřívali mlíčko a já se vyděsila, jak moc to kotě diktuje chod naší domácnosti. Já ho konejšila a mazlila a Peťa divočil. Pfu! a v tom jsem si uvědomila, jak se ještě o nic tak malého nedokážu starat a jak moc malá jsem sama. V pět ráno dalšího dne nasedla kočka do přepravky a poznala kouzlo vlaku a autobusu. Na krutém severu se třepala jak ratlík, ale jakmile se setkala s babičkou, byla to láska na první pohled. Babička ji divočila, mazlila, nakrmila a všechno dovolila. A co je nejlepší? Zářila přitom štěstím jako malá Tonička!

Žádné komentáře: