čtvrtek 23. května 2013

A jedna postátnicová.. :)

Tohle je Lucka - můj anděl, který se mnou strávil několik euforických hodin! :) Byla tak hrozně hodná, že na mě ve středu počkala (i když sama dělala státnice v pondělí) a šly jsme spolu pořádně slavit - meníčko a kafičko v emzetkáčku. No a jaké ty státnice vlastně byly? Jelikož jsem šla s děvčaty z hudebky (o kterých jsem nepochybovala, že to budou mít našrocené pozpátku) a s nějakou cizí holkou, jen jsem si tam tak seděla a čekala, než to všechno vypukne. Přišla hrozně mile vypadající paní, starý, opravdu velmi starý profesor z fildy a Nicolas Cage. Smáli se a vše se zdálo být hrozně fajn, až do momentu, kdy jsem si vytáhla svou otázku - divadlo 70. a 80. léta (jestli jsem nějakou otázku odmítala s Pájou dočíst do konce, byla to právě tato!) a po mém rychlém "ne ne ne" to možná i vypadalo, že si budu tahat znova, ale on se jen usmál a řekl, že to zvládnu.. :) nějakým kouzlem jsem vymyslela současné stylistické problémy, ale na to divadlo jsem si prostě nevzpomněla (nebylo na co vzpomínat, když jsem to nečetla), ale protože jsem měla nejlepší komisi na světě, dostala jsem D jako divadlo a pískala si, že už je to za mnou! Takže já a Lucka, dvě z dvanácti!

Žádné komentáře: