neděle 1. září 2013

Dovolená v Itálii.

Mamčiným snem bylo jet letos do Toskánska, když mi oznámili, že teda budu hlídat Bártíčka, tak jsem už ani nevím proč začala protestovat, že bych hrozně moc ráda jela s nimi. Tak se o Bártíčka nakonec postaral Emil, který u nás s oběma holkama bydlel, zatímco mi si užívali v Toskánsku. První část dvanáctidenní dovolené byla naplánována jako cestovní kousek, kdy se bude popojíždět po okolních destinacích (nakonec jsme stihli Volterru alias vole Teru, Florencii, San Gimignano a Pisu), zatímco druhý týden bude ryze povalovací na pláži u moře (proč mi proboha nedošlo, že v Itálii je písek!)
 Měli jsme nádherné ubytování, první noc u Lago di garda v hostelu, poté v domečku Magnolie s velkým bazénem a pak ve zcela na hovno pseudohotelu s debilním bazénem, jenž se uzavíral o půl 8 večer. Tera si s sebou vezla haldu knih a sluchátka, taťka velmi rychle propadl kouzlu italských čipsů v půlkilovém balení a mamka se slunila a relaxovala svou upracovanou mysl. Bylo to fajn, ale přece jen my došlo, že už jsem asi fakt trochu velká na rodinné dovolené, v nichž hraju roli dítěte.


Žádné komentáře: