pondělí 31. srpna 2015

PPD - poslední prázdninový den.

Letošní poslední prázdninový den se nese ve velice krutých teplotách. Otevřeli sice Miladu Horákovou, ale pořád jsou tam nedostatky s náhradní autobusovou dopravou, tak se už moc těším, až se zítra svezu po roce a půl "normálně". Oni ji totiž paradoxně uzavřeli záhy po té, co jsem upsala duši k tomu, že budu do práce dojíždět denně. Letí to, letí. Přesně to mi dnesa řekla jedna babička v trolejáku. Dlouho se na mě koukala, a pak se začala smát a říkala mi, že si myslela, že jsem Lenka. Ale Lenka je přece už pár let v Itálii, provdala se za lepším. Ale prý by byla sranda, kdybych se aspoň Lenka jmenovala. Paní byla elegantní, ve svých 75 vypadala tak na sotva 55 a poté, co jsem ji řekla, že jsem na cestě do práce, se rozesmála a dodala, že taky vypadám mladě. Paní na studijním mi nechtěla vydat potvrzení, teda hluboce se omlouvala, že by jako fakt chtěla, ale že nemůže dokud nebudu mít to zelené pole. Takže quest prvního školního týdne: dosáhnout na zelené pole a třeba pak bude i zlatá šunka.

Žádné komentáře: