sobota 23. ledna 2016

Krásy letošní zimy


 Tato zima se opravdu povedla. Až je mi líto, že nemám v pořádku nohu, abych aspoň jeden víkend vyrazila na lyže - však už ani nevím, jestli bych to uměla. Co jsem si však neodpustila bylo vyrazit na tradiční sáňkovačku s naším Bártem. Prkno jsem letos nevytahovala, i když se kočky činily a na zahradě nemáme ani jeden krtinec, nechala jsem prkno letos u ledu. Po první jízdě na sáňkách jsem protrhla řití již zteřelé posezení, takže mi pak zbytek odpoledne nezbývalo než jezdit na dřevě. I tak jsme si to ale s Bártem parádně užili!


Stejnou krásou oplývá také město Brno, které mi připravilo krásné ranní procházky plné dobrodružného šlapání ve sněhu. Parádně jsem si to pak užila ve dne s dětma, když jsme šli stavět sněhuláky nebo se koulovat (ačkoli jsme to měli oficiálně zakázané) a krásné byly také procházky z práce, když se pomalu snášely vločky na kabát.

Žádné komentáře: