úterý 20. června 2006

Josefka moje:)


Teď bych pro změnu napsala o někom z druhého konce republiky...no sice to není až tak daleko, ale pokud nejedu pendolinem tak i vcelku jo..Můj griláček Josefka je z Práglu, ale vůbec není jako takovej ten typickej pražák, ale jako typyckej pražskej tensingář..uáááá..už od ní chytám jejich nářečí:) poskytne mi a Jáňuli azyl přes dobu Loveplanetu takže ji tu chci veřejně PODĚKOVAT za ubytování a stravu:* díky tu můj Zuno smradu tuno!!to je jedna z málo fotek co s Jájinkou mám..normálně je ještě hezčí:)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

mno jo bobík.. my se sice ještě moc neznáme, ale myslím, že ten silvestr mluví za vše... také bych jí chtěla poděkovat za to ubytování...a moooc se na ni těším.

Jossie 8D řekl(a)...

no tak se mi skoro začíná zdát, že mě máte rádi jen kůli ubytováni...ne sranda :-) nemáte za co děkovat...to já musím poděkovat za to že mi tolik moc cálujete ten lístek...ste mí boboci!!§
Ps: A no, silvestr fakt mluví za vše a to že se ještě moc neznáme musíme určitě napravit!!!! :-)

Áňa řekl(a)...

Tak jasně že ubytování:D se budeme mít líp než v hotelu, ne?? :-*

Jossie 8D řekl(a)...

No Ty Anule jedna...takze ja sem v podstate 4 U jen takovy hotelovy pikolik.... :o) jen pockej...se tesim az Te uvidim...Te zbiju.....sice nemam moc za co ale ono se neco najde :oD

Áňa řekl(a)...

Vždycky se něco najde...hej teď tu byla Domi a odjela, takže mám takovou smutnou tensingovou náladu...a hrozně moc se těším až tě ovidím a vobejmu:-*

Jossie 8D řekl(a)...

To mi pises schvalne vid...abych zarlila... :´(

Anonymní řekl(a)...

Jája je naprosto suprová a hodně mě štvě že odchází... vlastně už odešla :( ale v mím srdci budeš stále u mě :o) MTR

Áňa řekl(a)...

Jájule...ale nee, vůbec nemáš na co žárlit:D byla tu (domča) jen 2 dny..neboj hej na TSCZ to pořádně rozjedem a co teprve na LOVEPLANETU;) óóóóóóóó...to bude jízda..hele co vůbec děláš o prázdninách před táborem?

Jossie 8D řekl(a)...

to Juli: ty me chces rozplakat...uaaa :´(
To ana: nic...sem na chate...

Áňa řekl(a)...

Teda Jájo...musím říct, že ty si to tu teda pěkně rozjela...máš větší popularitu než překupník:D

Jossie 8D řekl(a)...

hihi...no jo, ja to hold umim...byt popular...ne kecam!!!samotnou me to prekvapuje....mimochodem Juli TTMMR (taky Tě mam moc rada)