pondělí 26. června 2006

Víkendovka v Krasově


Teď trochu odjinud...povím vám o víkendovce, která byla tenhle víkend v Krasově-jako popravdě jsem se fakt bála jaké to bude, protože měla velké označení PRACOVNÍ víkendovka, ale nakonec to bylo sqělý...jen jsme se tak povalovali, stavěli hráz-viď bobrý:) a nebo nám jen hrabalo a chlamaly jsme se ve stanu točící se krávě, což mírně rozrušovalo umírněné tensingáře, kteří hráli volejbal nabo ringo. Odpoledne jsme si něco nazkoušeli v kostele a poté šli někteří sportovně založení jedinci hrát fotbal s místní krasovskou partou výrostků:) ale my líní jsme si šli házet ringoušem a čvachtat se do vody. Večer jsme opíkali, no opíkali je vcelku zavádějící-moc se nám opíkat nechtělo tak jsme dali buřty tak na 30 vteřin do největšího ohně a bylo :D pak jsme ještě něco hráli, žabant povýšil na vrabčáčka:) a stihla jsem se i vdát za Suelin-protože Vrabčáček mi donesl tak pěknou kytku, že jsem toho musela využít:) btw: když jsem ji házela chytla ji Jáňule;) takžééééé....he he:D bylo to fajn, až na to že nás v noci navštívilo bílé zvíře-původně jednorožec, ale nekonec pes:) a ještě dost děsivé byly ty gigantické pijavice v naší tůňce:) Bylo to, jak by řekl Míra, velmi MONSTRÓZNÍ a GRADIÓZNÍ btw: na fotce se zrovna sušíme po jistém incidentu v tůňce:):)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jéé ty moje krysko nemilejší!!!! jak ti chutnal provázek???? :o))))))naprosto skvělá fotka!! všechny zdravim!!!!! MVR

Áňa řekl(a)...

Kryserka :) provaz byl ale jinak vcelku mňamí:P až na to že byl rychle ožužlaný:)