sobota 1. července 2006

Vysvědčení a takový celkový konec roku...


Hu hu hu..vcelku dlouho jsem tu nic nepsala, tak bych s tím asi měla trochu pohnout...nějak teĎ nebyl čas-blížilo se vysvědčení a bylo tolik času, že vlastně žádný čas nebyl :) v úterý jsme se fotili a teda děs a běs-fotil nás takový ten amatérský fotograf, co sídlí na náměstí-no hrůza...ještě že jsem s sebou měla svůj foťák a nafotila další pěkné fotky jen tak meziřečí...Vysvědčení jsme dostali už ve čtvrtek protože nám demolujou školu tak nám dali v pátek volno...jsme ho v podstatě měli už ve středu, kdy jsme byli zase na párty u špekouna-byl tam Špeček-jak jinak:D, Vlaď, Darča, Domča, já a člověk kvůli kterému mu úplně vypadly bulvy...Láďa :-O úplně jsem koukala co tam dělá a málem jsem spadla na zem..to mě pak ještě dorazil hláškou: "Probírali jsme to se Zuzkou, řekl jsem to i Vlaďce a řeknu to i vám." a když z něj vypadlo že se byvilo o tanečních tak z nás málem ty ňamky, co špekično nachystalo, vypadly z nosu...jaj! ten teda hlodal :) Ve čtvrtek jsme po škole šly i s Domčou do cukrárny a žraly žraly a žraly :P pak přišlo srdceryvné loučení a Domčin odjezd zpátky do Ostravy :'( přiložená fotka je z e dne, kdy nás fotil ten maník fotograf...ale tuhle fotil Ládínek:D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

hola, linda foto, no se porque nadie posteó aqui :/ bueno sin embargo me encanta esa chica que tiene playera azul y que parece estar durmiendo :P nos vemos y cuidense todos :D