sobota 1. července 2006

Darinka Garbová..



Po rozloučení jsme šly (Dárča a já) do zkušebny na poslední kapelu-chlapci hráli a my tak ještě polemizovaly jak to bude děs se tak dlouho nevidět a někteří poslochali jejich džemování :) v 6 jsme s Drčou vyfičely na vlak do Třemešné, aby jsme byly ještě spolu když se teď tak dlouho neuvidíme :'( takže na její věčnou památku bych tu měla něco napsat o NÍ :-* mé grilované Drči, protože mi už pěkně dlouho vyčítá, že tu o ní nic napsáno není..takže Drča-celým jménem Darina, což mnoho lidí nikdy neví jestli je Daroslava, Darja nebo co :) bydlí v Třemešné s krávami, spí na seně, šlape každý den zelí,...né dobře, to jsou zkreslené představy mnohých lidí, ale Dárča je fakt "normální"-má krásný pokoj, doma vždy plnou ledničku, velkou vanu a záchod na samotce :) GRILUJU JÍ, protože je to moje nejoblíbenější šmudla s největší hlavou :D checht...fakt miluju naše společné středeční večery :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

teda bobe.....jak je mozne ze nevis ze ja doopravdy spim na seniku s kravama?????to me tedy zarazi...vzdyt si u nas uz tolikrat byla!!!tedy tedy...
no jinak moooc pekne my light of my live:)

Anonymní řekl(a)...

mno tak já teda nevím... jsem u drči a ona mi neche ukázat ani ten seník ani ty kravky.... a zelí jsem taky nenašla... tak teda nevím co si myslet.... kdo kecá... uaaa... hej ale ledničku mají plnou a drča mě cpe od rána do večera....

Áňa řekl(a)...

o snažila jsem se:) to víš no...ale jakože ty spíš na seníku?? ehm ehm...neříkej to tak nahlas...mělo to být magičně tajné:D

Anonymní řekl(a)...

darinka je skvělá a roztomilá :) a tu ledničku bych chtěla někdy vidět :D

Áňa řekl(a)...

ty bašťoune žabožroutský....:) to abych se nastěhovala k tobě do chatky protože budeš mít určitě hrozně moc jídla že?? ;)