úterý 20. června 2006

takové stupidní úterý...

Takže...zdar blogu, Fido, Bibi, Juli, Lufi, Jáji, mamí, tatí, Róžo :) to jste všichni, kteří tu byli a nechali mi vzkaz :) díky moc! Dneska byl dost drsný den..je nehorázné vedro, kdy někteří radši ani nevychází a nebo otvírají mrazáky a sedají si do nich jen aby se neusmažili v té teplotě nad 35°C :-O je to fakt nechut..ještě dneska nám řekli, že musíme přečíst Vita Caroli ať pak o tom můžem vyprávět u státní maturity a prý je to v češtině takže by to neměl být žádný problém, ale myslím, že z toho budu mít stejně jako by to bylo v latině...nemám ráda tady tyhle knížky :P ale btw si beru od příštího roku jako nepovinný předmět latinu, takže už budu umět i něco víc než zazpívat Gaudeamus igitur :) jak jsme to zpívali na výletě u táboráku bylo fakt cool ;) jestli chcete napište mi a můžu vám to poslat na mejl, je to krásně mimo tóninu, ale kdyby nás viděla p.p. Kleinová (p.p.=paní profesorka, ne prudící pipka:))tak by z nás jistě měla radost...náš gympl je celý takový zvláštní...těm učitelům všem úplně hráblo a neví co by tak třeba dají souhrnku z vodíku aniž by něco řekli!! To mě fakt naštvalo, ti co mě dobře znají ví, že v chemii vcelku plavu-kdybych z toho aspoň zhubla a furt nic :) Ale jako dobrý no...jaký jste měli den vy?? doufám, že lepší :) btw se zítra fotíme a já řeším dilema jestli si mám vzít sukni nebo gatě nebo šaty-ale šaty vlastně ne, protože jedny má Body a druhé Darča :|jo a na závěr jsem si vzpomněla že dneska byl tzv. "den skoku" skočili jste si??

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

mno jo bobe... to byl den na prd.. a tu pisemku bych nenazyvala souhrnkou z vodíku, ale z celeho pololetí, ne-li ještě více... ale ještě přežít těch pár dnů a pak už budou prázdninýýýý...

Áňa řekl(a)...

jó...já se úplně megamagičně (nový pojem) těším:)) mtmr

Anonymní řekl(a)...

hej? To už byl ten skákaci de? Já na to zapoměla...sem si chtěla skočit :o(