sobota 17. června 2006

Překupník Fred


Tohle je můj úplně nejlepší kamarád-nikdy mě ještě nepodrazil, nepomluvil ani nezbil:) celou dobu se jen pěkně směje a na všechno mi kýve:D kdo ho nezná, brzo pozná-vozím ho všude s sebou..a kdo ho zná a říká že je zákeřnej tak kecá:P že Fido?? Na fotce je s mořskou pannou v Kodani..je fotogenický, že??

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ano ano ano.....tohohle medu zna urcite nase cela trida.mila kvinta.....na vylete nas vsude doprovazel, ale jak uz ana rikala, bez kecu a byl nadsen ze vsech tur a hlavne z te, kdy jsme slapali 3,5km nahoru....to se mu libilo nejvic...jsme rada, ze jsme ho poznala.....je to fajn kamos:D

Anonymní řekl(a)...

tak to musím potvrdit, imůj byl věrný společník na cestách a musím říct, že mu narozdíl od mně nebylo u mořské panny zima. Je to prostě borec....

Anonymní řekl(a)...

hej!!! já už chci vidět Překu :))) Pníka....zase naživo :)

Anonymní řekl(a)...

Teda vy jste snad úplně zešílely ne? Copak to nevidíte? Ty očička ten nosánek, ten čumáček! Jste se nechaly úplně zblbnout a žerete mu to, zatímco on tajně vymýšlí, jak s váma zatočit. Je to překupník a s ženskýma naivníma to umí. Vozí se za vaše prachy po světě, prodává beztak "Háčko" a pak se zase za vaše prachy veze do vyhřátého domova a když nejste doma, tak se vám hrabe vevěcech a nosí vaše... :-o oblečky, pouští si dvdčko a matlá po klávesnici Applu. Jo! A nesundává prkýnko, protože chodí za mísu! Jééé! Holky vy ste teda ale ..... Však počkejte! Jednou mi dátee za pravdu!

Áňa řekl(a)...

2 Fido: hej tak to jsou ale kydy, podívej se na ten čumáček, očička, on je prostě sladký:D a nevím, kde si vzal, že je to takový ňouma co švindluje...héj...pomluvy fido...máš s ním snad nějakou špatnou zkušenost??

Anonymní řekl(a)...

krásný méda :) taky si někdy vyfotim mího a dám si ho na blog :o)

Áňa řekl(a)...

2 Jula: jakého máš?? :)

Anonymní řekl(a)...

no takovýho od mého narození 14 let mě doprovází v postely :D... je to lední medvěd a má uši jako myš takovej magor :D ale je krásnej :-***** má takovou černou vestišku a spláclejší nos..... jo a jeho kámoš je placka! to je zas hybridní plyškák Ani Č. jsou to takový kámoši :D a bohužel nemá jméno... hodněkrát sem ho měnila... tak na táboře něco vymyslíme... ted se zrovna jmenuje pašerák :D

Áňa řekl(a)...

Jak pašerák...to je mi nějaké podezřelé..doufám že pašuje bombóny...to si budeme rozumět a budeme kamarádi:D

Anonymní řekl(a)...

ne já nevim prč jsem plácla pašerak :D je to jedno jmeno naší písničky víš? hip hop (je to hrozný) ale jmeno pašerák se mi zamlouvá ale pomužeš mi vymyslet náký jiný jmeno? ;)