sobota 17. června 2006

a v neposlední řadě mé MEGA rodinky, tatíneček:)


Můj tata (tata se běžně říká ve zdejším nářečí:)) se jmenuje Svatopluk stejně jako jeho tata:D má jednu sestru a jednoho bratra což je optimální stav..Hraje fakt geniálně na basovku, kvůli čemu ho "jistá osoba" obdivuje:) Taťkův nejhlavnější zájem (hned po jeho dcerách ovšem:)) je všechno co souvisí s APPLEm, miluje Irsko-teda on ne, ale jednou tam byl a od té doby ho miluju já..é Irsko, né taťku-toho mám ráda už dýl..chápeš? je to nějaké zamgičněné:D btw: na fotce má paruku, on nemá takovou kštici:)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Sem si řikala, že by byl Tvůj taťka takovej hipík...? To háro je fakt good!!! Že ho už jako tradičně zdravím ;o) Tvůj taťka je fakt cool...njn Ti Chlápkovi, na Ty já nedám dopustit :op

Áňa řekl(a)...

2 Jája: No to je fakt:) on nemá s hipíz nic společného, jen si vypůjčil paruku:) pozdrav vyřídím...on si tě pamatuje jako tu holčinu co přivezla víno:) mtr!

Anonymní řekl(a)...

No ne, to neni paruka!
Mel jsem JEN celenku - ty vlasy JSOU MOJE !!!
Na rozdil od jinych, kteri uz takove páčo nemaji :-))))))

Anonymní řekl(a)...

wauuuw! tak to je drson :) kožená bundička :) ten je fakt hustej ;) pozdravuj ho !!!!

Áňa řekl(a)...

Počkej tatí, to jako fakt?? :-O

Jossie 8D řekl(a)...

počkat? tak jak je to teda s těma vláskama? zdravíím pane Chlápek!!!to sem já ta s tim vínem :-D

Áňa řekl(a)...

sqělé poznávací znamení:) ta stím vínem...:) cool

Jossie 8D řekl(a)...

...jak v plotě :-D