úterý 11. července 2006

od fotbalu k Rómeovi...


A jelikož jsem neměla přístup k televizi a nějakým dalším informátorům tak jsem vůbec nesledovala fotbal..a vlastně mi to ani nevadilo :) ale chtěla bych tu napsat o někom kdo fotbal sledoval a fandil své milované Francii...ano ano, mluvím o Julči-nebo Rómeovi? no každopádně o mém grilovaném donatkovi. Julča je naprosto jedinečná, protože spolu máme jedinečný vztah :D asi od dubna si píšeme na icq a od května si posíláme dopisy...chápete to? já ne..jsem totiž jedno MEGA magično a Jůla taky :-* uááááááá za chvilu budete tábor tak se snad uvidíme a konečně spolu promluvíme :D

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jééé já sem na tvým blogu :)))) teda dík!!! miluju tě Aňule moje :o)

Áňa řekl(a)...

:D ó tak to jsem ráda, že máš takovou radost z toho...a vidíš jak máš čestné místo před Homerem:D ale bobi jestli chceš tak mi pošli lepší fotku a já ji vyměním...

Anonymní řekl(a)...

ne to je jedno všude vypadám stejně a mě je to jedno :)miluju tě

Áňa řekl(a)...

:D všude tak pěkně že??:D

Anonymní řekl(a)...

:D ne to ne spíš všude stejně :D hele jak si dáváte tu fotku k tomu vzkazu? :/

Áňa řekl(a)...

to jako když jsem blogger tak si nastavím v profilu obrázek a on se pokaždé zobrazí když píšu...zkus si to taky nastavit ;)