úterý 11. července 2006

není chlápek jako Chlápek


tohle se mi našlo když jsem dala do vyhledávače GOOGLE slovo "chlápek" tak ale...:)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

taky vždycky zadám do googlu moje jmeno nebo přimení a koukám co mi vyleze :)

Áňa řekl(a)...

jo to jsem taky zkoušela:) většinou z toho vyjde Aňa Geislerová:D a jméno Hrnčířová jsem taky zkoušela...:) hi hi

Anonymní řekl(a)...

tohle je fakt dobry napad..jenze co asi tak muze moje prijmeni znamenat?????jedine co jsem nasle pod"garbo" byla herecka greta garbo...musim ale tedy uznat ze pri zadani meho celeho jmena se zobrazilo dost stranek...uaaaa...uplne koukam:D

Anonymní řekl(a)...

já sem normálně dala hrnčířová a byla tam moje fotka s odkazem na tensing!! ty jo to sem čubrněla!!!!cheche

Áňa řekl(a)...

ó ó ó..tak to já teda taky čumím :)

Jossie 8D řekl(a)...

hele Aňo a jak dopadl vlastne Homer v té soutěži "nejvetsi american"???

Áňa řekl(a)...

:D neuznali ho

Áňa řekl(a)...

stejně jako járu cimrmana:| magoři...

Jossie 8D řekl(a)...

tupouni!!!!