úterý 18. července 2006

výlet do Liberce


Zdravím :) měla bych tu asi napsati něco o prázdninách co jsem dělala celý dlouhý druhý týden..jela jsem s Darčou a Jančou do Liberce k darčiné ségře Gabce co tam bydlí se svým přítelem Kubou už přes rok a mají malého jezevčíka co se jmenuje Adélka...uáááááá..to byla věta :) jsem se úplně překonala :D jako jo bylo to super-šly jsme do botanky, kde jsme obdivovaly rybičky :) do zoo, kde se ale schylovalo k bouřce a tak byla všechna ta zvířata úplně agresivní a všechna děsně vřeštěla-hlavně opice a papoušci, ale všichni byli takoví divný...třeba beránek mě tam úplně krutě nabral na rohy-magor jeden! pěkně to bolelo, takže nedoporučuju chodit do zoo v bouřce! pak jsme šlapaly na Ještěd pod lanama a hlavně byly v aquaparku což mi fakt udělalo radost! miluju aquaparky..sauny, tobogány, všemožný víry,... no bomba :)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jo přesně to taky uplně miluju :)čvachtat se ve vodě ;)

Áňa řekl(a)...

že jo?? to bylo na celým liberci úplně nejlepší...los aquaparkos

Jossie 8D řekl(a)...

hej mate naprosto cool tricka...ja ci takyyy!!!mimochodem Darca rikala cosi o tom ze tam pojedu tez a pak na me zapomela ueee!!! :´(

Áňa řekl(a)...

jo no...to jsem právě vůbec nějak nepochopila...ale tričko beru s sebou takže jestli mi za něj dáš vytuněnou náhradu tak ti ho i půjčím:D

Jossie 8D řekl(a)...

hihi.tak jo!!!

Anonymní řekl(a)...

zrsky co? :-D rofl