středa 13. září 2006

šmudlina co mi říká špekochlápek :)



Takže chtěla bych vás mí milí obeznámit s mojí milovanou sperlichou :) naštvala se na mě že ji tu nemám, ale jako já to vždycky o někom napíšu z nějakého důvodu a omlouvám se že na Sperlich jsem dosud zapomněla...takže...Sperlich...si máslo a jako dáš mi napít? ty? né, ondra:D nebo né...filip...ale Hladký Filip, protože žádný jiný nás nezajmá, že KINKONGU? :D hehe...ty jo zjišťuju že mám s tebou nějak moc společných věcí...ZACHRAŇTE MĚ, JÁ SE S NÍ UŽ NECHCI KAMARÁDIT...né je to hodná holka:D tak ji tu nechte vzkaz nebo piště názory na Lucku Sperlichovou z Krnova na číslo: 608822405:)...díky za vaše ohlasy...

7 komentářů:

Luc řekl(a)...

hey hey hey,jako copak tu vidím?moje jmeno,mobil,skoro adresu,no toto:D

Áňa řekl(a)...

to víš propagace musí být :D

Anonymní řekl(a)...

hola ahm.. no entiendo, espero que me enseñes algunas palabras en checo :P

Jossie 8D řekl(a)...

hua žblemt chuia chua chue...cožžžžeee?!?!?

Anonymní řekl(a)...

Chlápek chlápek:D

Áňa řekl(a)...

no to je...jenom Erik :) on se naučí česky...postupem času...:D

Jossie 8D řekl(a)...

jo tak :oD ja uz myslela ze mi hrabe :oD