sobota 16. září 2006

Steely


Blíží se (pomalu a jistě) zima a tak je i čas na to vytáhnout tu správnou obuvů) oooo moje milované steelky už nebudou jen tak ležet ve skříni...si je tu vyvěsím ať se na ně můžu koukat a těšit :D ná to opět radši neřešte :D

11 komentářů:

lufulka řekl(a)...

áňule....ty morbidkůůůů....jsem se bála usnout....:))) jinak hezké stýlky :) tak akorát do postýlky :) přesně takové má slečna :) a stejně ty hráškové jsou hezčí :))))

Áňa řekl(a)...

jo hej...aaaaa...hraskové...8)

Anonymní řekl(a)...

teda Áňo jak na zimu?? jak na Zimu??? já je nosím celoročně a sou to botičky do pohodičky, v létě v zime, na podzim a na jaře tuplovaně ...takže koukej v tom chodit pořádně...nebo je těch bot na tebe škoda!!!!!!!!!!!! :D

Anonymní řekl(a)...

pěkný boty... moc....

Áňa řekl(a)...

stydím se kuwe, ale teď jsem si je vzala do tanečních:D měla jsem takové večerní šaty a k tomu steely a ti bambusy ze strojáku jen HEJ ČUM VOLE NA TY JEJÍ BOTY :D bylo to vtipný, ale rozhodně pohodlnější než ty na podpadeku :P

Anonymní řekl(a)...

správně správně....doufám že si jim řekla že pravidlo číslo tři je nos vždy steelys :))))

Jossie 8D řekl(a)...

hele bobe, si z nas tady delas jen soufky......jeste mi rekni ze Ti z tech stylu couhala slama :oD !!!

Áňa řekl(a)...

cooo?? jaká sláma?? :D no ale měla jsem je takové vygajdané a nezavázané :D a bbtw kuwe, jaké jsou další 2 předešlá pravidla?? :D

Jossie 8D řekl(a)...

jaká? No precis buranska ;o), ty muj jooožine :oD !!!

Anonymní řekl(a)...

pravidlo číslo jedna je hleď si pravidla číslo tři a pravidlo číslo dvě je pokud porušíš pravidlo číslo tři jsi mrtvá :D

Áňa řekl(a)...

tak to jsou teda cool zákony :))